27 kwietnia 2016

W PRZESZKLONYM TUNELU CENTRUM SPOTKANIA KULTUR



Do dość długiej listy pięknych miejsc w moim kochanym Lublinie dołączyło kolejne. W zeszłym tygodniu miałam okazję przespacerować się przeszklonym tunelem na jednym z dachów budynku. Teraz, kiedy czytacie ten wpis prawdopodobnie przechadzam się jego korytarzami, zwiedzam Salę Operową i podziwiam Aleję Kultur. W Centrum Spotkania Kultur nadal trwają prace wykończeniowe. Fachowcy udoskonalają jak dla mnie już perfekcyjnie wyglądające przestrzenie. W kolejnych miesiącach powstaną tu kawiarnie, concept store’y, galerie widokowe i zielone dachy. CSK będzie idealnym miejscem spotkań, a także cudownym tłem do sesji zdjęciowych. 

Do października możecie tam wejść tylko w dni, kiedy odbywają się pojedyncze oficjalne otwarcia. Najbliższe - koncert operowy Aleksandry Kurzak i Roberto Alagna - już w ten piątek. Ale zanim wejdziecie do środka, zachęcam do przespacerowania się wokół budynku. Budowla już z zewnątrz robi ogromne wrażenie.

Wybaczcie lawinę zdjęć. Nie mogłam się zdecydować :p






















 KURTKA|JACKET: NEW YORKER
KOSZULA|SHIRT: NEW YORKER
DŻINSY|JEANS: H&M
BUTY|SHOES: ADIDAS ZX FLUX
TOREBKA|BAG: ZARA
ZEGAREK|WATCH CLUSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.