13 lipca 2016

BŁĘKITNA KOSZULA I ADIDASY FLUX SMOOTH


Hej, wywlekłam z dysku zdjęcia sprzed kilku miesięcy. Byłam jeszcze wtedy długowłosym rudzielcem i o ile z kolorem na szczęście się już pożegnałam, to z długością pożegnałam się niestety! Więc jakby co - zapuszczam od nowa, bo czułam się w takim wydaniu o niebo lepiej.  Ale że stylizacja jak najbardziej aktualna, pozwoliłam sobie ją wstawić.

Przepraszam za pusty bełkot o włosach i ciuszkach (że też w ogóle jeszcze mam siłę pisać do Was o czymkolwiek :p). Serdecznie zachęcam do podglądania mnie na Snapie. Dzisiaj szczególnie warto tam zajrzeć, bo powiedziałam Wam o tym, czemu na blogu nie ma tekstów, a na You Tubie ambitnych filmów. Uchyliłam również rąbka tajemnicy a propos tego, co będzie działo się na moim kanale jesienią. Także nie strońcie od Snapa, bo Snap prawdę Wam powie ;-) Nazwa użytkownika: ideaforfashion. Zapraszam gorąco!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.