23 lipca 2016

OKRĄGŁY KOC/PELERYNA NA PLAŻĘ Z ZAFUL I WYCIĘTY STRÓJ KĄPIELOWY MONOKINI Z LIGHTINTHEBOX



Cześć Dziubaski :) Kolejny post i kolejne chińskie zdobycze, którymi jestem zachwycona. O stroju kąpielowym poopowiadałam Wam już co nieco w nowym filmie na You Tube >KLIK<, natomiast to okrągłe biało-niebieskie cudo pojawi się w następnym odcinku. Jeśli tak jak ja lubicie tego typu gadżety, to koco-peleryna podbije Wasze serca ;) Do wyboru jest wiele wzorów i kolorów >KLIK< Ten ze zdjęć znajdziecie >TUTAJ< Liczę, że jakiś mini urlop będzie mi dany i będę mogła wykorzystać strój i kocyk chociaż przy brzegu jeziora ;) Na razie mogę Was uraczyć jedynie zdjęciami z tarasu, na którym cały czas praca wre.














PELERYNA(KOC PLAŻOWY) | ROUND CAPE: ZAFUL >klik<
STRÓJ KĄPIELOWY | SWIMSUIT: LIGHTINTHEBOX  >klik<
CZAPECZKA | CAP: NEW ERA >klik<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.