29 września 2016

ZAKUPY Z CHIŃSKICH STRON: her.gearbest.com - ZWIEWNE SZORTY, PLECAK/WOREK, KORONKOWY BIUSTONOSZ

Hej! Od jakiegoś czasu na moim kanale na You Tube śmiga sobie seria filmów zatytułowanych "Zakupy z chińskich stron". Pomyślałam, że skoro i tak przygotowuję materiały do filmu, to przecież mogę pokazać te rzeczy również tutaj. W końcu nie każdy z Was musi namiętnie śledzić mnie we wszystkich mediach społecznościowych, prawda? :p

Dziś zobaczycie ubrania, które zamówiłam na stronie her.gearbest.com. Jeśli zastanawiacie się nad ich zakupem, być może moja opinia okaże się pomocna. Po bardziej szczegółowe informacje odsyłam Was do filmu (TUTAJ), a poniżej zostawiam fotki i krótki opis fatałaszków :)


 -----------------------------------------------------------------------------

SZORTY

Na pierwszy ogień idą szorty. Wprawdzie będą musiały przeczekać w szafie do przyszłego sezonu, ale jeszcze niecałe dwa tygodnie temu miały swoje pięć minut. Co mogę Wam o nich powiedzieć? Są cienkie, zwiewne, a co za tym idzie idealne na upały. Kupił mnie ich wzór i kolorystyka. W zestawieniu z białą - również zwiewną - koszulą prezentują się delikatnie i kobieco. Dla mnie bomba ;)







SZORTY|SHORTS: GEARBEST (tutaj)
KOSZULA|BLOUSE: MANGO (kolekcja wiosna 2016)
TOREBKA|BAG: BERSHKA (tutaj)
SANDAŁY|SANDALS: CZASNABUTY 
ZEGAREK|WATCH: KLARF

 -----------------------------------------------------------------------------

PLECAK - WOREK


Kolorowy plecak - worek w azteckie wzory prezentuje się bardzo ciekawie, ale... Nie podoba mi się wykończenie, wszędzie wiszące nitki oraz to, że sznurki trzeba było sobie zawiązać samemu. A że ja sirota boża to wyszło jak wyszło - chodźcie na You Tube to zobaczycie :p 








PLECAK|WOREK: GEARBEST (tutaj)
KOSZULKA|T-SHIRT: MANGO (stara kolekcja)
SZORTY|SHORTS: BERSHKA (kolekcja lato 2015)
SANDAŁY|SANDALS: MANGO (kolekcja lato 2015)
KASZKIETÓWKA|CAP: SHEIN (tutaj)

 -----------------------------------------------------------------------------

KORONKOWY BIUSTONOSZ

I rzecz ostatnia, której starałam się wykonać w miarę dyskretne i subtelne zdjęcia, jednak po więcej szczegółów i zbliżenia zaproszę Was na film. Ogólnie biustonosz jest niezwykle delikatny i romantyczny, lekko usztywniany (nie jest to push-up), w kolorze pięknego, głębokiego granatu. Osobiście bardzo lubię staniki, które mają taki kształt, ponieważ na tle skóry koronka wygląda bardzo efektownie i zmysłowo. Prawdopodobnie zamówię sobie drugi, pudrowo-różowy. Tylko sprawdzę jeszcze jak zachowa mi się w praniu ;)



BIUSTONOSZ|LACE BRA: GEARBEST (tutaj)

 -----------------------------------------------------------------------------

I to już wszystko. Jetem bardzo ciekawa czy któraś z tych rzeczy wpadła Wam w oko no i czy podobają się Wam tego typu posty. Kolejny zaraz po tym, więc od razu gorąco Was zapraszam :) Cmok :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.